maandag 15 juli 2013

GirlyDelights gaat over op een eigen domein!

Hoi allemaal,

Vandaag heb ik groot nieuws: GirlyDelights heeft een eigen domein!

Klik hier om naar GirlyDelights.nl te gaan.

Ik ben groot voorstander van het motto 'als je het doet, moet je het goed doen'. Zo ook dus voor mijn website. Het bloggen op Blogspot is leuk, maar ik vond toch dat ik nog iets van professionaliteit miste. Daarom werd het hoog tijd om over te gaan op een eigen domein!

Voor dit eigen domein heb ik de site overgezet naar Wordpress, omdat dit veel meer mogelijkheden biedt dan Blogspot. Alle artikelen die ik heb geschreven zijn op de nieuwe site terug te vinden. Zo kan de site alleen nog maar beter worden :)


In de komende week zullen er misschien nog wat dingetjes veranderen aan de lay-out, maar voor het grootste deel blijft de site natuurlijk gewoon hetzelfde.

Verder wil ik nog even van de gelegenheid gebruik maken om jullie allemaal te bedanken voor jullie bezoek, ik ben er echt super blij mee. Het is de laatste tijd iets rustiger met posts omdat ik druk ben met mijn stage en afstuderen, maar ik probeer in ieder geval om de dag een nieuw artikel te posten.

Bedankt!

Liefs,
Kimberley

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen