vrijdag 7 juni 2013

Tag: That's who I am


De tag 'That's who I am' gaat al een tijdje rond op internet. Op deze Tumblr-pagina staan een heleboel afbeeldingen met persoonlijke uitspraken, die dus meer over jezelf vertellen. Ik heb dit bij andere bloggers gezien en vind het ook leuk om wat afbeeldingen over mezelf met jullie te delen. Als je het leuk vindt om meer over mij te weten te komen, kijk dan verder.


Een van de belangrijkste dingen waar ik trots op ben, is dat ik in principe altijd uit ga van de goede intenties van anderen. Als ik iemand niet ken, zal ik diegene altijd positief benaderen en probeer ik geen vooroordelen te maken. Misschien is dit voor sommige mensen een beetje naïef, maar ik vind het fijn om het goede te zien in mensen. Aan de andere kant geloof ik wel in karma, dus als je iets verkeerd doet kan je ook iets negatiefs terugverwachten. Op een positieve manier werkt dit natuurlijk ook, als jij aardig doet tegen anderen zullen ze ook aardiger doen tegen jou. Ik geloof niet dat hier een 'hogere macht' achter zit ofzo, maar gewoon dat mensen op deze manier op elkaar reageren.



Ik vind het ontzettend leuk om nieuwe dingen te zien, nieuwe plekken te bezoeken. Ik ga bijvoorbeeld het liefst ieder jaar naar een ander land op vakantie en kan me niet voorstellen om 30 jaar lang naar hetzelfde plaatsje te gaan. Aan de andere kant kan ik niet zo goed tegen veranderingen en ben ik best wel een gewoontedier. Ik hou van plannen en structuur, maar het lijkt me echt heel gaaf om een keer iets totaal anders te doen. Gewoon een keer naar het vliegveld gaan en kijken waar ik uit kom, in de auto stappen en spontaan op roadtrip gaan, of iets anders geks. Hopelijk heb ik ooit een keer de moed om iets compleet anders te doen!



Het is natuurlijk heel gezellig om af te spreken met mijn vriend of vriendinnen, of om iets leuks te doen met mijn ouders, maar soms kan ik er echt van genieten om alleen te zijn. Als ik af en toe een dagje alleen thuis ben, kan ik lekker mijn eigen ding doen en vind ik het fijn dat je op niemand hoeft te letten. Soms ben ik gewoon een beetje een einzelganger, haha. Ik woon dus nog bij mijn ouders, met wie ik een hele goede band heb. Als ik ben afgestudeerd en een fulltime baan heb (hopelijk over een half jaar) wil ik toch graag op zoek gaan naar mijn eigen huisje. Ik heb er nu al zin in.



Ik ben een echt ochtendmens, en heb eigenlijk nooit zoveel moeite met opstaan. Ook in het weekend sta ik graag vroeg op, zodat ik nog de hele dag voor me heb. Ik vind het altijd een beetje zonde om tot 12 uur in bed te blijven liggen, daar word ik alleen maar sloom van. Vroeg opstaan is dus geen probleem, maar ik heb wel enorme last van uitstelgedrag. Dit kan gaan over kleine dingen ('Ik ga over een uur wel douchen') of grotere dingen ('De deadline van m'n scriptie is volgende week... ik kijk er over een paar dagen wel weer naar'). Dit is echt stom, want meestal is het juist een opluchting om gewoon eerst de dingen gedaan te hebben die je moest doen, maarja... Ik denk dat veel mensen zich hier wel in herkennen, haha.



Het linkerplaatje gaat erover dat ik graag mensen wil inspireren met mijn blog. Ik ben zelf geïnspireerd geraakt door andere bloggers, en het lijkt me echt ontzettend gaaf als ik ook iets voor mijn bezoekers kan betekenen. Dit is misschien nu nog wat vergezocht, maar ik ga zeker mijn best doen om mijn blog steeds beter te maken! Tot slot probeer ik altijd het positieve te zien in situaties. Als ik me ergens zorgen over maak, dan bedenk ik me wat het ergste is dat er kan gebeuren en dan valt het meestal wel mee. Ook ben ik vrij nuchter en kan ik het makkelijk van me af laten glijden als er iets niet gaat zoals ik had gehoopt. 

Hopelijk vonden jullie het leuk om weer iets meer over mij te lezen! Ik ben ook benieuwd naar jullie, herkennen jullie je in deze uitspraken?

5 opmerkingen:

  1. Ik blijf deze tag leuk vinden :-) Ik herken me wel in een paar dingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Acht van je plaatjes komen overeen met die van mij zie ik ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Deze tag vind ik nog steeds zo leuk haha

    BeantwoordenVerwijderen