maandag 17 juni 2013

Sleek Face & Body Highlighter - Peach Shimmer


Vandaag wil ik mijn eerste Sleek product aan jullie laten zien. Het is helaas nog niet in de Nederlandse winkels te koop (behalve bij Skins Cosmetics in Groningen), maar gelukkig wel online te koop. Ik had nog niet eerder producten van dit merk geprobeerd, maar was al tijden erg benieuwd. Daarom werd het wel eens tijd om daar verandering in te brengen! Ik koos onder andere voor dit highlighter palette, in de kleur 494 Peach Shimmer. 


Het palette komt in een mooi kartonnen doosje, zoals je op de eerste foto kon zien. De verpakking van de highlighter zelf is mat zwart, ik vind het een chique uitstraling hebben. Het doosje klemt vanzelf vast aan de voorkant, dus je hoeft niet bang te zijn dat hij per ongeluk open gaat als je hem mee wilt nemen.

De Face&Body highlighter is verkrijgbaar in drie versies. Ik koos dus voor Peach Shimmer, maar je kunt ook kiezen voor Bronze Baby (koelere kleuren) en Gold Digga (voor donkere huidjes).


Tijd om naar de inhoud te kijken, het belangrijkste! In de deksel zit een grote spiegel, dit is handig als je de highlighter onderweg nog even bij wilt werken. In het doosje zien we vijf prachtige kleuren highlighter/bronzer. De bovenste kleur is vrij licht, maar de andere kleuren zijn wat meer blush/bronzer kleurig. Ik gebruik deze dan ook in plaats van blush. Alle kleuren bevatten een gouden shimmer. De verpakking doet trouwens denken aan de Bobbi Brown shimmer bricks, maar ik weet niet of de swatches hier ook een echte dupe van zijn.


Op deze foto kun je de swatches van iedere kleur apart op mijn arm zien. De kleuren zijn goed gepigmenteerd, je zou ze ook als oogschaduw kunnen gebruiken. Naast de pigmentatie is ook de gouden glans goed zichtbaar. Je kan zelf met je kwast bepalen of je voor een lichte of donkerdere kleur wil gaan, handig!

Volgens Sleek is de highlighter geschikt voor zowel je gezicht en je lichaam, maar ik gebruik hem alleen op mijn gezicht. Als je een feestje hebt kan het misschien wel leuk zijn om ook wat van het poeder aan te brengen op bijvoorbeeld je decolleté. 


Als laatste een swatch op mijn gezicht. Op de bovenste foto draag ik foundation en poeder, op de foto daaronder heb ik de highlighter aangebracht. Ik ben gewoon met mijn kwast over de hele poeder heen gegaan. Het is moeilijk op een foto vast te leggen, maar ik vind de glans echt heel erg mooi en mijn huid lijkt meer 'gebronst'. Echt alsof ik net van vakantie terugkom. Ik weet zeker dat ik deze nog heel vaak ga dragen deze zomer!

De Sleek GLO Face & Body Highlighter kost €9,95 en is onder andere te koop bij Skins Cosmetics in Groningen, Alice & Jo en de Misslipgloss Shop. Voor €7,99 kun je hem vinden bij de officiële Sleek online shop, hier komen €6,- verzendkosten per bestelling bij. 

10 opmerkingen:

  1. Ik vind hem er super mooi uit zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er heel mooi uit. Dit product wilde ik al een tijdje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi product! Ik ben zelf vooral fan van de I-divine palettes van Sleek.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ook, heb er meteen een oogschaduwpalette bij gekocht haha :D

      Verwijderen
  4. Ik hou echt van sleek! echt zulke fijne make-up!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow die shimmers! Echt prachtig :D

    BeantwoordenVerwijderen