woensdag 12 juni 2013

Outfit of the day - Bordeaux & Polkadot


Vandaag wil ik graag voor het eerst een outfit met jullie delen. Ik droeg deze outfit gisteren, het was niet echt zonnig maar ik had wel zin in iets fleurigs. Daarom koos ik voor een gekleurde broek en een shirtje met polkadots. Het was een beetje moeilijk om foto's van mezelf te maken, volgende keer ga ik iemand regelen die het voor me wil doen haha. Toch hoop ik dat jullie het leuk vinden om te zien, ondanks de soms wat onduidelijke foto's!




Ik draag in deze outfit:
  • Bordeaux-kleurige spijkerbroek van het merk Modström
  • Mouwloos bloesje met polkadots van de Zara (hij is nog te koop)
  • Simpel zwart hemdje van Sutherland
  • Witte blazer met paisleyprint van de Zara
  • Zwarte ballerina's van New Yorker
  • Michael Kors horloge en ring uit Tsjechië (hier vertelde ik eerder over)
  • Ketting met een klokje van Accessorize


Dit bloesje namen mijn ouders voor me mee vanuit Sevilla, maar hij is ook gewoon nu nog in Nederland te koop. Hij heeft niet echt mouwtjes, maar valt wel net iets over je schouders heen. Aan de voorkant zitten ruches en het bloesje valt vrij losjes. Ook zit er een klein zakje aan de linkerkant. Ik vind hem erg leuk voor de zomer, al moet je er wel een riempje/jasje overheen doen zodat het wat meer vorm krijgt.


Omdat het nog een beetje fris was buiten, trok ik mijn favoriete witte blazer eroverheen aan. Op de rechterfoto kan je de print goed zien, deze is over het hele jasje. De blazer sluit met één goudkleurig knoopje en heeft drie kleine knoopjes aan de onderkant van de mouw. Ik heb deze vorig jaar gekocht bij Zara en twijfelde of ik hem wel mee moest nemen (volgens mij kostte ie €100), maar ik heb hem al erg vaak gedragen en ben er nog steeds erg blij mee. Dit is dus een goede aankoop geweest!


Naast mijn vaste sieraden (horloge en ring) koos ik ervoor deze ketting van Accessorize te dragen. Ik kocht deze ook vorig jaar, maar ik heb hem eigenlijk nog niet zo vaak omgehad. Toch vind ik hem schattig staan, het is weer net iets anders dan standaard zilveren sieraden.


Als laatste mijn schoenen, dit zijn zwarte ballerina's met strikjes van New Yorker. Je ziet deze bij heel veel winkels, maar ik vind die van New Yorker erg lekker lopen. Vaak krijg ik last van mijn hiel bij ballerina's, omdat het te hard/plastic is, maar deze zijn juist zacht en ik krijg er geen wondjes van. 

Op deze foto kan je trouwens de kleur van mijn broek ook goed zien, die is bordeaux-rood. Ik kocht de spijkerbroek van Modström een tijd geleden bij de uitverkoop van de Bijenkorf.

13 opmerkingen:

  1. Leuke outfit en Modstrom vind ik een heel fijn merk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Staat je goed, je hebt een mooie ketting om :O

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie print op je blazer! hele leuke outfit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw mooie outfit. en omg waar heb je die blazer vandaan ? zo beautyful ♥ ben al heel lang op zoek naar een mooie witte blazer helaas hebben wij geen zara bij ons in de buurt

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje! Deze blazer is van de Zara, maar bij de Mango en H&M zie ik ook vaak leuke :)

      Verwijderen
  5. Wat is dat kettinkje cute!!

    Trouwens... doe je al mee aan mijn give-away :D!
    Je kunt een shambala armbandje winnen t.w.v. € 80.- Iets voor jou?

    Xoxo

    Caroline
    www.pickmeanoutfit.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die blazer vind ik heel erg mooi zeg, het patroon erop is mooi <3 Leuke outfit!

    BeantwoordenVerwijderen