donderdag 6 juni 2013

NYC Expert Last Nail Polish - Lavender Cupcake


Een tijdje geleden liet ik jullie de NYC Quick Dry Nailpolish zien. Ik heb nog niet veel van dit merk uitgeprobeerd, maar ik was enthousiast over de nagellak. Daarom besloot ik er nog eentje uit te proberen. Dit keer koos ik voor 275 Lavender Cupcake (hoe schattig!) uit de Expert Last lijn.
Deze nagellak bevat de volgende ingrediĆ«nten:

  • UV-filters om kleurvervaging te voorkomen.
  • Een ijzer- en calcium complex, om je nagels te versterken.
  • Provitamine B5 (dit heeft een hydraterende werking).

Dat klinkt allemaal goed, maar het belangrijkste is natuurlijk: Hoe lakt ie?



De Expert Last nagellak belooft 7 dagen op je nagels te blijven zitten, op de website wordt zelfs gesproken over 10 dagen. Dit is erg lang, zo lang houdt geen enkele nagellak het uit op mijn nagels. Ik nam deze belofte dan ook niet echt serieus, maar een goede 5 dagen blijft deze kleur zeker zitten.

De dop van het flesje is vrij dik, vergelijkbaar met de lakjes van Catrice. Dit houdt fijn vast en zorgt ervoor dat je een goede controle hebt over het kwastje. Het kwastje zelf is ook breed, waardoor je nagel al snel bedekt is met een laagje lak. Ik vind het erg prettig werken, met dit lakje maak je niet zo snel slordigheidsfoutjes.


Op deze foto draag ik 2 laagjes. Ik heb geen topcoat gebruikt, maar toch was de lak erg snel droog. Ook kan je zien dat hij mooi van zichzelf glanst. Ik vind dit echt een fijn lakje en ben benieuwd naar de andere kleuren uit deze lijn. Er zijn 20 kleuren, dus genoeg keus! 

New York Color is te koop bij Kruidvat. De Expert Last Nail Polish kost €2,99.

8 opmerkingen:

  1. Ik vind de paste lakjes van NYC echt geweldig. Zelf heb ik Mint Macaroon en die is ook echt hemels!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk, mint kleuren vind ik ook heel mooi!

      Verwijderen
  2. Mooie kleur volgens mij heb ik die ook haha:P
    xx
    www.mystylevillage.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kleurtje he! Ik heb hem zelf ook :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi en lief kleurtje! NYC heeft mooie lakjes.

    BeantwoordenVerwijderen