vrijdag 28 juni 2013

Mode en accessoires gemaakt van... Chocolade


Ik ben dol op chocolade. Het liefst eet ik iedere dag een reep chocolade weg. Bonbons, hagelslag, chocolademelk.. het is allemaal heerlijk. Helaas is het niet zo goed voor de lijn. Hou je ook zo van chocolade maar ben je op zoek naar een gezond alternatief om hiervan te genieten, dan heb ik de oplossing voor je gevonden! Ik kwam op internet een foto's tegen van een aantal bijzondere chocolade creaties.


Het lijkt me lastig bewegen in deze outfit!


Een herfst-achtige chocolade outfit.


Deze ziet er nog best mooi uit, vind ik. Voor een modeshow dan, haha.


Sexy, van deze man kun je zo een stukje opeten ;)


Mooi rokje! Ik vraag me af hoeveel uren werk hierin hebben gezeten.


Lauren Verster met echte chocolade sierraden. Dit was ter gelegenheid van een campagne om mensen meer bewust te maken van de prijs van cacao.


Bij een chocolade jurk horen natuurlijk ook chocolade schoenen.


Bij deze pumps moest ik even 3x kijken of ze niet echt waren.


Een tasje erbij om de outfit compleet te maken.

Zo, hebben jullie al trek gekregen? Ik in ieder geval wel! En omdat ik nog geen chocolade jurk in mijn bezit heb, ga ik toch nog maar even een lekker stuk chocolade eten :)

5 opmerkingen:

  1. Ziet er echt heerlijk uit, krijg er spontaan honger van. Ik denk dat ik zo'n jurk, accesoire of whatever in no time op zal eten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er echt gaaf uit, lekker ook nog haha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, geweldig! Het lijkt me wel heel moeilijk om te bewegen in zo'n outfit, poeh.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf gemaakt zeg! En ook nog eens lekker haha :p

    BeantwoordenVerwijderen