woensdag 19 juni 2013

Mijn favorieten van ASOS.com



Een webshop waar ik graag kom, is ASOS (As Seen on Screen). Ik denk dat veel van jullie deze online winkel wel kennen. Ze verkopen ontzettend veel verschillende producten. Vooral kleding, maar ook accessoires en beautyproducten. Er is zelfs een speciale petite- en plussize-lijn. 

Ik heb al eens eerder een bestelling geplaatst bij ASOS, deze was erg snel bezorgd. Het terugsturen gaat natuurlijk wat lastiger omdat er geen winkel in Nederland is, maar ik durf het risico wel te nemen.  Er zijn geen verzendkosten, erg fijn!

Ze verkopen veel artikelen van hun eigen merk, maar ook van andere merken. Goedkoop en design, je kunt het zo duur maken als je zelf wil. In dit artikel wil ik jullie graag een selectie van wat leuke jurkjes, shirts, shorts en accessoires laten zien!



2 opmerkingen: