zaterdag 8 juni 2013

Lancôme Hypnôse Show collectie - Alber Elbaz


Alber Elbaz is de hoofdontwerper van modehuis Lanvin. Ik moet eerlijk bekennen dat zijn naam me niet zoveel zei, maar ik ken Lanvin nog van de samenwerking met H&M. Hij heeft zich voor het eerst ondergedompeld in de wereld van beauty, hij heeft namelijk een limited edition collectie ontworpen voor Lancôme. In het bovenstaande filmpje zien we een sfeer impressie van de stijl die de collectie heeft. De collectie bestaat uit mascara's, oogschaduw en nepwimpers. De producten zijn te koop vanaf 15 juni.  


Hypnôse Doll Lashes Mascara

Hypnôse Drama Mascara 


Hypnôse Star Mascara


Définicils Mascara 


 



Color Design Eye Brightening Palettes

Mono Eyeshadows

Bron1 / Bron 2
Ik vind de producten er echt heel erg leuk uitzien! De precieze prijzen kon ik niet vinden, maar deze liggen ongeveer tussen de €30 en €60. Best prijzig natuurlijk, maar als je al van plan was om een Lancôme product aan te schaffen dan is het misschien leuk om een limited edition versie te kiezen! Ik vind het palette met de hartjes erop het mooiste, wat vinden jullie?

De Hypnôse Show collectie is te koop vanaf 15 juni, bij de vaste Lancôme verkooppunten (luxe parfumerieën).

2 opmerkingen:

  1. Jammer dat ik geen fan ben van de Hypnose mascara's! Ik ga misschien wel een oogschaduwpalette halen, die zien er best mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WOW! hier ga ik wel wat van halen :o

    BeantwoordenVerwijderen