woensdag 26 juni 2013

Geshopt bij de V&D: Accessorize & New Look


Afgelopen week ging ik met een vriendin winkelen in Haarlem. Meestal slaan we de V&D over en gaan we meteen naar de H&M, Only en Vero Moda, maar nu besloten we eens een kijkje te gaan nemen bij de V&D. En ik kwam meteen een aantal leuke dingen tegen! Je weet hoe het gaat, juist als je nergens naar op zoek bent loop je tegen leuke koopjes aan...


We begonnen bij de accessoires, en namen een kijkje bij de Accessorize (ik moet altijd 3x checken hoe ik dit moet schrijven, haha). Ik vind de spullen van Accessorize erg leuk, met originele figuurtjes/kralen. Allereerst nam ik dit leuke olifantje mee. Issie niet schattig? De oogjes zijn zirkoniasteentjes, verder heeft ie een vintage uitstraling. Hij was er ook in zilverkleur, maar ik vond het wel leuk om eens voor 'goud' te gaan. De ketting is vrij lang, tot op je buik. Deze kostte €13,90.


Ook de uilentrend vind ik erg leuk. Misschien is het alweer een beetje achterhaald, maar ik had nog geen uilen-item en vond het wel eens tijd worden. Accessorize had veel uilenkettingen, oorbellen en armbanden, maar ik koos uiteindelijk voor deze kleine vriend. Ik vind de steentjes en de blauw/groene 'veren' hem extra speciaal maken. Ik twijfelde erg tussen deze en eentje met echte veren, maar dit vond ik toch iets chiquer. Deze is iets korter dan het olifantje, en komt tot op je borst. Voor dit kettinkje betaalde ik €9,90.


Als laatste nam ik deze hartjes oorbellen mee. Ik draag graag grote hangers, maar dit soort knopjes zijn fijn voor als ik mijn haar vast draag. €3,90 vond ik niet veel geld, dus ik kon ze niet laten liggen. Bij de kassa aangekomen hoefde ik er zelfs maar €1,- voor te betalen, dat was een aangename verrassing!


Na de accessoires liepen we naar de kleding. Ik kijk eigenlijk bijna nooit bij de kleding van de V&D, ik wist dan ook niet dat ze een hele afdeling van New Look hadden. Ik ben wel eens bij New Look geweest in Antwerpen, maar had het nog nooit in Nederland gezien. Misschien heb ik wel onder een steen geleefd, haha. We namen een kijkje bij de uitverkoop en ik zag dit schattige strikjesshirt hangen, afgeprijsd van €12,- naar €7,-. Het is een dun, zacht stofje en hij zit erg lekker.


Ook dit shirtje was afgeprijsd van €12,- naar €7,-. Het was de laatste, maar gelukkig in mijn maat. Ik vind de zwaluwenprint heel leuk, ik wil ook nog wel een zwaluwenketting als ik daar tegenaan loop. Ik draag vaak een spijkerbroek en daar kleurt ie een beetje gek bij, maar met een zwarte/grijze broek combineert het goed.

Verder zagen we bij New Look ook nog veel leuke sierraden en schoenen. Zeker leuk om eens een kijkje te nemen als je bij de V&D in de buurt bent! Ik weet niet of het in ieder filiaal verkocht wordt, maar de afdeling in Haarlem was best wel groot.

Hebben jullie de laatste tijd nog leuke dingen geshopt in de sale?

4 opmerkingen:

  1. Leuke dingen heb je gekocht! Altijd leuk, zo'n sale! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke spullen. die olifant ketting is ook te gek

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben helemaal fan van die olifant ketting!

    BeantwoordenVerwijderen