woensdag 5 juni 2013

De leukste bikini's


De zon is eindelijk weer gaan schijnen en als we het weerbericht mogen geloven, blijft dit voorlopig ook zo. Zou het dan eindelijk zomer worden? Ik krijg in ieder geval alweer zin om mijn bikini uit de kast te trekken. En bij een nieuw jaar, hoort een nieuwe bikini. Ik heb een paar leuke gevonden die ik graag aan jullie wil laten zien. Kijk je mee?


V&D - Mango - H&M (top/broekje)

De zwart/witte bikini van de V&D is maar €10, echt een koopje! Hiernaast zie je een koraalkleurige triangelbikini van de Mango, ik vind de borduursels op de top ook heel mooi. De bandeaubikini van H&M vind ik zelf de leukste uit deze collage, ik vind bandeau's altijd het fijnst zitten. De blauwe stenen maken hem net wat specialer, deze is vooral geschikt voor als je een bruin kleurtje hebt! 
H&M (top/broekje) - H&M (top/broekje) - H&M (top/broekje)

Deze 3 bikini's komen ook van de H&M. Is het te zien dat dit een van mijn favoriete winkels is? De turquoise lijkt op eentje die ik al heb, deze kleur staat volgens mij iedereen wel (elke huidskleur). De roze geknoopte ziet er op dit plaatje niet zo bijzonder uit, maar ik vond vooral de aan-foto van het model erg leuk. Het lijkt op een gewone triangelbikini, maar toch net even wat anders. De laatste heeft een luipaardprint, waar ik erg van hou. 

Dit is maar een selectie van alle leuke bikini's die ik tegenkwam, we hebben genoeg keuze komend seizoen! Hopelijk wordt het snel strandweer in Nederland.

2 opmerkingen: