zondag 16 juni 2013

Dagelijkse outfits van celebs


We zien een hoop glamourfoto's voorbij komen van de sterren, maar veel leuker vind ik het om te zien wat ze dagelijks dragen. In de outfits van celebrities zien we de nieuwste trends voorbij komen en kunnen we inspiratie opdoen voor onze eigen kledingkast. Ik heb een selectie gemaakt van een aantal leuke foto's die ik online tegenkwam. Kijk je mee?

Reese Witherspoon draagt op deze foto een felroze truitje, dit is natuurlijk vrij opvallend. Door de combinatie met de donkerblauwe broek en pumps heeft de outfit toch een chique uitstraling, erg mooi.

Deze blazer met studs van Diane Kruger vind ik erg tof! De kleurencombinatie ga ik zeker onthouden om met mijn eigen kleding te maken.

Jessica Alba vind ik zo'n mooie vrouw! En de combinatie van wit met lichtroze vind ik erg leuk.

Ik moet nog steeds een beetje wennen aan de trend met geprinte broeken, zo met een witte top vind ik het toch wel erg leuk staan. Ik weet nog niet of ik het zelf aan durf te trekken, maar ik weet het wel steeds meer te waarderen haha. Op deze foto zie je Rosie Huntington-Whiteley, die mij trouwens niet bekend voorkomt.

Deze outfit van Rebecca Gayheart zou ik ook wel in mijn kast willen zien hangen. De sneakerwedges lijken me heerlijk lopen, de geprinte top ziet er extra vrouwelijk uit en het leren jasje maakt er toch een stoer geheel van.

Een casual look van Alessandra Ambrosio. Gave schoenen!

Selena Gomez in een peplum top. Ik ben erg benieuwd naar dit soort tops, volgens mij kleden ze echt erg goed af. En dat is natuurlijk altijd handig ;). Bij de H&M zag ik dit model al hangen, weer eens iets anders dan een gewoon t-shirt.

Kijk hoe schattig de dochters van Sarah Jessica Parker eruit zien! En ze hebben alledrie geprinte sokken aan, super leuk.

De handtas van Rosie Huntington-Whiteley vind ik erg tof, doordat ze hem met een rustige outfit combineert is het niet 'too much' en blijft het netjes. Stiekem heb ik wel een zwak voor dierenprint.

Ik kan wel uren kijken naar dit soort foto's van celebrities voor inspiratie. Rode loper jurken zijn natuurlijk erg mooi, maar aan dagelijkse outfits hebben we veel meer. Ik heb de leukste outfits er voor jullie uitgepikt, hopelijk doen jullie er ook inspiratie uit op! 

Welke outfit vinden jullie het leukst?

7 opmerkingen:

  1. Ik vind het leuk om te zien! Je moet vaker van dit soort artikels maken :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuk artikel! Ik hou van artikelen over celebs :)

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk & origineel artikel zeg! Leuk om ns de outfits van celebs te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk om te zien wat celebs nou eigenlijk hedendaags aanhebben :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De outfit van Rebecca Gayheart vind ik tof, op de schoenen na.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk! Ik vind vooral die eerste, van Reese Witherspoon, heel erg gaaf. Lekker simpel en toch heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen