zaterdag 15 juni 2013

Ciaté Paint Pot - LA Confidential


Hij valt meteen op door het schattige strikje op het flesje, deze nagellak van Ciaté. Het gaat natuurlijk om de lak, maar ik ben echt verliefd op deze verpakking. Ik had al een ander Ciaté lakje in mijn stash, maar kon deze niet laten liggen in de sale van de MissLipgloss shop. Ik koos voor de beigekleur 028 - LA Confidential. Benieuwd naar mijn mening en swatch van deze paint pot? Kijk dan verder.


Het flesje is best wel groot, hij bevat namelijk 13,5 ml nagellak. Hier heb je dus lang plezier van! De dop is vrij dun en lang, dit is even wennen (ik was korte/dikke doppen gewend), maar hij ligt fijn in de hand. Het kwastje is vrij dun en heeft stijve haartjes. Dit zorgt ervoor dat je veel controle hebt over het kwastje en precies kan lakken. Bij mijn oude Ciaté lakje zat het strikje vast aan de dop, maar nu zit ie vast aan het flesje. Veel beter!


Ik heb dit lakje vooral gekocht om als basis te gebruiken voor nailart (als ik daar weer eens mee ga experimenteren), ik had namelijk nog geen witte lak. Toch vind ik het ook best leuk om hem zo op zichzelf te dragen. De dekking viel mij helaas een beetje tegen. Op bovenstaande foto draag ik 3 lagen, en als je goed kijkt zie je nog steeds het witte randje van mijn nagel er een beetje doorheen. Jammer! Op zich kan je dat natuurlijk verwachten met lichte kleuren, maar voor zo'n merk als Ciaté had ik wel iets meer verwacht. 

Ciaté nagellak kost normaal €11,95, ik kocht mijne in de sale voor €3,59. Deze kleur is nu uitverkocht, maar er zijn nog andere kleuren te koop. Ciaté is ook te koop in deze webshop.

3 opmerkingen:

  1. Wat een super mooi lakje, Ik wil al zo lang een lakje van Ciate' kopen maar heb het nog altijd niet gedaan. Echt heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toch wel een lief en mooi kleurtje! :)

    BeantwoordenVerwijderen