woensdag 1 mei 2013

Tweezerman Pink Slant Tweezer


Ik teken mijn wenkbrauwen nooit bij, maar wil natuurlijk wel dat ze goed in model zitten. Mijn wenkbrauwhaartjes groeien best wel snel. Als ik er 3 weken niks mee doe, lijkt het net alsof ik zo uit de jungle kom gelopen (of uit Sesamstraat, als Bert). Ik vind het eigenlijk ook wel iets ontspannends hebben om voor ik mijn make-up aanbreng, een paar wenkbrauwhaartjes te verwijderen. Als ze in model zijn maakt het meteen zo'n groot verschil voor je gezicht! Ik gebruik hierbij altijd mijn Tweezerman Slant Tweezer, in de roze kleur.



Normaal kies ik vaak voor budget producten, maar in een goede pincet wilde ik wel investeren. Tweezerman biedt levenslange garantie en ik werd gek van mijn goedkope 2-euro-pincet, die de helft van de haartjes niet leek te pakken. Ik gebruik hem nu al zeker 2 jaar en de puntjes zijn nog steeds ontzettend scherp, eigenlijk zo goed als nieuw. Daarom vind ik het zeker de investering waard!


Op bovenstaande foto zie je goed het scherpe puntje. Het is gemaakt van sterk metaal en loopt een beetje schuin af. Hele kleine haartjes, die eigenlijk alleen een donker stipje zijn, die krijg ik hier niet mee te pakken. Maar voor 'normale' haartjes werkt het echt prima. Je kan hem zo onder het haartje schuiven en eruit trekken.


Om het puntje scherp te houden, bewaar ik hem met dit hoesje eromheen. Het valt me mee dat ik die nog niet ben kwijtgeraakt in al die tijd haha, maar het helpt zeker om hem netjes te houden. Met zo'n luxe pincet moet je natuurlijk ook wel een beetje netjes omgaan. Daarbij blijven de puntjes zo ook op elkaar gedrukt zitten, en ik heb het idee dat het pincet daardoor extra 'veerkracht' houdt. Als ik hem altijd open op mn bureau zou leggen zouden de puntjes verder uit elkaar gaan staan.

Genoeg gepraat, tijd om te laten zien hoe 'ie werkt!

Excuses voor het verschil in licht!

Links zie je hoe mijn wenkbrauwen eruit zien als ik er ongeveer een week niks aan heb gedaan, rechts net na gebruik van het pincet. Zoals je kan zien zijn de meeste haartjes weg, dit heb ik in een paar minuutjes gedaan. Het doet ook bijna geen pijn om de haartjes eruit te trekken, omdat je ze meteen in één keer hebt. Geen minutenlang gesjor aan een haarzakje dus.

Conclusie: Als je een keer wilt investeren in een goed pincet, kan ik de Tweezerman van harte aanraden. Ik merk duidelijk verschil in gebruik met goedkope pincetten. Als je je wenkbrauwen niet zo vaak epileert zou ik mijn geld eerder in iets anders steken.

De Tweezerman Slant Tweezer kost ongeveer €25 en is verkrijgbaar in verschillende prints. Hij is onder andere te koop bij de Douglas en Ici Paris XL.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen