maandag 27 mei 2013

Schattige pyjama's voor de lente

Stiekem moet ik bekennen dat ik het liefste de halve dag in mijn pyjama rondloop als ik thuis ben. Als ik ga douchen en aankleden ben ik een stuk productiever, maar het zit nu eenmaal heerlijk relaxt om een lekkere zachte pyjama te dragen. Het mag dan wel een pyjama zijn, ik wil natuurlijk wel in stijl relaxen. Daarom ging ik op zoek naar een paar leuke pyjama's.

Pyjamas
V&D - V&D

Ik kijk ook graag bij de Primark voor leuke pyjama's en badjassen, maar omdat ze geen webshop hebben kon ik hier helaas geen plaatjes van toevoegen. Ook zeker een aanrader om daar eens een kijkje te nemen!

5 opmerkingen:

  1. Ik vind de pyjama's van de Primark erg fijn! Maar die roze pyjama broek is ook leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vooral die van Topshop en H&M vind ik erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen