donderdag 23 mei 2013

Hema Lip Balm Stick


Ik was deze week op Leiden Centraal en had wat tijd over, dus liep even langs de Hema. Altijd leuk om te kijken of er nog fijne budgettoppers zijn! Ik nam een paar producten mee. De Lip Balm Stick is daar eentje van en ik wil hem graag met jullie delen. De lipsticks van Hema vind ik een beetje saai, maar deze stick is weer eens wat anders. Er waren meerdere kleuren, maar ik besloot deze felle roze kleur mee te nemen. Het is nummer 8 (heel origineel altijd bij Hema), op de bon staat 'Shiny lipbalm purple'. De lip balm kost €3,50.



De stick zit in een witte plastic huls. Niet heel bijzonder, wel netjes. Als je aan het zilveren gedeelte aan de onderkant draait, komt de stick omhoog. Dit vind ik heel fijn! Als ik elke keer zou moeten slijpen zou ik het al snel zat zijn, dit is lekker makkelijk. De punt van de stick is vrij groot, ik ben benieuwd hoe de vorm blijft als ik de stick vaker heb gebruikt.


Op de foto hierboven zie je een swatch op mijn hand. Het viel me eigenlijk een beetje tegen hoeveel kleur er van de stick kwam, omdat de kleur in de huls vrij fel lijkt. Aan de andere kant is het ook wel logisch, het is niet voor niks een lip balm. De stick voelt wel heel romig, zacht en verzorgend.


Hier heb ik niks op mijn lippen. Ze zijn de laatste tijd een beetje droog, dus een verzorgende lippenbalsem kan geen kwaad!


Hier kan je zien dat de punt vrij groot is in vergelijking met mijn lippen. Dat is mooi, want het werkt een stuk sneller dan een lippotlood. Ook op mijn lippen voelt de stick verzorgend als een lippenbalsem. Ik vind de geur vrij chemisch tijdens het aanbrengen, maar gelukkig vervliegt deze snel.


Hier ben ik een paar keer met de stick over mijn lippen gegaan. Het aanbrengen gaat heel makkelijk, omdat de dekking niet zo sterk is hoef je niet precies te werken. Ik ben positief verrast over de pigmentatie! Je ziet duidelijk verschil met mijn kale lippen. Ook geeft de lipbalm een mooie glans. De kleur leek in de stick vrij roze/rood, maar op mijn lippen vind ik het meer naar paars neigen.


Als laatste nog een foto van mijn gehele gezicht. Je kunt hier goed zien dat de kleur nog best opvallend is. Leuk! Van lipstick kunnen mijn lippen nog wel eens uitdrogen, lipgloss plakt en normale lippenbalsem is saai... dit is de perfecte middenweg! Ik denk dat de stick niet zo goed werkt tegen velletjes als een echte lippenbalsem, maar voor overdag vind ik dit leuker om te dragen. Ik ben er blij mee!



3 opmerkingen:

  1. Ik heb hem zelf ook maar ik draag hem nooit. Qua kleur is het een prachtige lipbalm maar ik vind dat deze mijn lippen zo uitdroogt dat ik hem nooit gebruik, zonde eigenlijk!

    liefs Rosie

    BeantwoordenVerwijderen