woensdag 22 mei 2013

Wegdromen bij mooie designertassen

Een paar jaar geleden beloofde ik mezelf het volgende: Als ik mijn eerste echte baan heb koop ik een designertas. Het blijft natuurlijk een hele uitgave, maar het lijkt me ontzettend gaaf om een mooie tas te hebben om iedere dag te dragen. Iedere dag een luxe gevoel, ook als de rest van mijn outfit bij de H&M vandaan komt. Waarschijnlijk duurt het nog wel even voor ik een baan heb (volgend jaar), maar een beetje wegdromen kan natuurlijk geen kwaad. Kijken jullie mee naar de selectie handtassen die ik heb gemaakt?

Geen titel #1


ChloƩ - Jimmy Choo - Michael Kors

Ik neigde eerst altijd het meest naar de Mulberry Bayswater, maar ik moet zeggen dat ik de tas van ChloƩ en Jimmy Choo ook wel echt prachtig vind. Ik blijf nog even wegdromen...

4 opmerkingen: