dinsdag 21 mei 2013

Etos Quick Dry Nailpolish


Toen ik vorige week een cadeautje voor moederdag ging kopen, ging ik langs de Etos. Ik had van een collega gehoord dat je een gratis rode nagellak kreeg bij een besteding van €5, en als echte Nederlander kon ik dat natuurlijk niet aan me voorbij laten gaan. Benieuwd wat ik van dit nagellakje vind? Lees snel verder!

Ik heb gezocht naar de naam/het nummer van deze nagellak, maar die kan ik niet terugvinden op het flesje. De Quick Dry Nailpolish is te koop in 24 verschillende kleuren, voor ieder wat wils dus! 



Er zit 5 ml in het flesje, een gemiddelde hoeveelheid. Dit krijg ik toch nooit op, dus het is meer dan genoeg. Het kwastje is normaal, niet extra breed. Ik vind hem prima lakken. De nagellak is wel vrij dun, waardoor het iets moeilijker was om netjes te lakken, zodat de kleur niet naar de zijkant van mijn nagel liep. Dit kan ook door de rode kleur komen, want dat is natuurlijk altijd wat moeilijker dan een naturel kleur. Ondanks de dunne substantie, vind ik de dekking wel goed! Eigenlijk was 1 laagje al voldoende, maar uit gewoonte heb ik toch 2 laagjes gebruikt.


Op deze foto kan je de glans goed zien. Ik heb geen topcoat gebruikt, de lak glanst al mooi van zichzelf. Ook is hij inderdaad sneldrogend. Als ik bij mijn duim ben aangekomen, is mijn pink alweer klaar voor de volgende laag. Binnen 10 minuten was de lak helemaal uitgehard, ideaal voor ongeduldige mensen zoals ikzelf. Even snel je nagels lakken, en je kan meteen de deur uit!

Over de houdbaarheid kan ik nog niet zoveel zeggen, want de lak zit op dit moment pas een dag op mijn nagels. De Etos Quick Dry Nailpolish kost maar €2,49, dus een goede koop is het sowieso (ook als hij maar een paar dagen blijft zitten). Ik ben benieuwd naar de andere kleuren!

2 opmerkingen:

  1. Het is een mooi kleurtje, maar ik ben zelf niet zo'n fan van de Etos Quick Dry nagellak ;c

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb zelf geen ervaring met de Etos Quick Dry lakjes maar dit kleurtje ziet er mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen