dinsdag 28 mei 2013

Action neusstrips


Laatst liep ik weer eens naar binnen bij de Action, om te kijken of er nog leuke make-up en verzoringsproducten waren. Ik wilde bijna weglopen, toen ik ineens deze poriënstrips zag liggen. Door mijn hoofd schoot de review van Mascha (Beautygloss), ik kon me herinneren dat zij heel positief was over deze strips. Een pakje van 6 strips kostte maar €0,99, dus deze nam ik natuurlijk mee!


Ik moet eerlijk zeggen dat ik normaal eigenlijk nooit neusstrips gebruik. Ik vind het cool om te zien wat er allemaal uit je huid komt, dan weet je tenminste dat er echt iets gebeurt, maar het is echt zo'n ding wat je snel vergeet te gebruiken. Volgens de Action kan je deze strips 1-2 keer per week gebruiken. Zo is je neus altijd lekker schoon.


In het doosje zitten 6 zakjes, waar de strips in verpakt zitten. Op de 'plaklaag' zit een plastic velletje, deze trek je eraf om hem op je huid te plakken. Ik vind deze verpakking zeer netjes, zeker voor dit geld!



Zoals je op de foto kan zien, heb ik wel wat zwarte puntjes (mee-eters) in mijn poriën. Van een afstandje is dit niet te zien gelukkig. Ik reinig mijn gezicht 2 keer per dag, maar dat is niet genoeg om je poriën helemaal leeg te krijgen. Hiervoor heb je toch wat grover geschut nodig, haha. Ik was benieuwd of deze strip mijn neus helemaal egaal zou krijgen.


Ik maakte mijn neus nat en plakte de neusstrip erop. Het was meteen te merken dat hij zichzelf vastzoog aan mijn huid. Hierna drukte ik de strip goed aan en maakte ik hem nogmaals nat met een washandje, zodat het optimaal aan mijn huid kon hechten. Het duurde ongeveer 15 minuten tot de strip helemaal was opgedroogd, tijd om het resultaat te bekijken!

Langzaam trok ik de strip van mijn neus af, terwijl ik met mijn andere hand mijn huid strak trok (tip van Mascha). Dit ging vrij snel en het voelde ook helemaal niet pijnlijk. Vooral aan de uiteinden van de strip, die op de zijkant van mijn neus had gezeten, zag ik veel viezigheid zitten. Cool!



Achteraf voelde mijn huid een klein beetje trekkerig, maar dat is logisch. Toen ik wat creme op had gesmeerd trok dit gevoel heel snel weg. De poriën op mijn neus zijn nog steeds te zien, maar de zwarte puntjes zijn wel een stuk minder geworden. De strips geven mij vooral een schoon gevoel, dat ik mijn huid goed schoon houd.

Wil je ook eens neusstrips proberen en heb je een Action in de buurt, dan zou ik zeker deze een keertje meenemen!

9 opmerkingen:

  1. Ziet er goed uit, en het is ook geen geld!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze heb ik ook. Ze zijn echt fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit ga ik ook doen! Ik heb het nog nooit gebruikt, maar ik heb wel regelmatig het gevoel alsof er een soort "laagj" op mijn neus zit, misschien werkt dit!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dan zou ik het zeker een keer proberen! :)

      Verwijderen
  4. Ik ben fan van deze neusstrips! Ze zijn goed én goedkoop!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ga ze overmorgen gelijk kopen!
    Ik heb al een aantal reviews gelezen en ze blijken dus erg fijn te zijn, maar heb je hem niet verkeerdom op je neus 'geplakt' ;$

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat bedacht ik me later ook, haha. Maar zo werkt het ook! :D

      Verwijderen
  6. Ik heb zo veel last van die mee-eters op mijn neus.
    Ik ga vragen of ik deze zal kopen, ze lijken me heel goed!

    BeantwoordenVerwijderen