woensdag 24 april 2013

Zomerjasjes onder de 50 euro

Het is alweer bijna mei en de temperaturen gaan eindelijk omhoog! Weg met de winterjas en tijd om leuke zomerse kleding te kopen. Het liefst draag ik helemaal geen jas en loop ik in een jurkje door de zon, maar helaas weten we in Nederland wel beter. 's Ochtends is het nog vaak koud en in een paar uur kan het mooie weer toch behoorlijk omslaan. Kortom, leuke zomerjasjes komen altijd goed van pas. Ik heb er een paar uitgezocht die ik graag met jullie wil delen.

WE (€39,95) - Only (€49,95) - Mango (€29,99)
H&M (€39,95) - H&M (€39,95) - Vero Moda (€49,95)



We hebben weer genoeg te kiezen! Ik vind zelf het jasje van Vero Moda het leukst omdat ik suede altijd chic vind staan en zwart overal bij past, maar misschien kies ik ook nog wel voor een jas in een felle kleur voor erbij.

2 opmerkingen:

  1. Oeh ik vind vooral de laatste heel erg leuk! Ben dol op dit soort jasjes :)! Ik vind je blog heel erg leuk, ik volg je nu via bloglovin! Hoop dat je ook eens een kijkje op mijn blog neemt, zou gezellig zijn!

    Liefs van Rosie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk, dankjewel! Ik ga ook even op jouw blog kijken! :)

      Verwijderen