zondag 21 april 2013

Weer beginnen met bloggen!

Hoi allemaal,

Zoals je kunt zien is de laatste update op GirlyDelights alweer bijna een jaar geleden. Ik vond het bloggen erg leuk, maar er ging toch meer tijd in zitten dan ik van tevoren had verwacht. Ik kreeg het druk met andere dingen, vandaar dat het bloggen (heel ver, haha) naar de achtergrond was geschoven.

Toch lees ik nog steeds met veel plezier andere beautyblogs en blijft het een hobby van me. Toen ik laatst de statistieken eens bekeek, zag ik dat er nog steeds mensen op mijn blog terecht komen via google. Super leuk vind ik dat! Daarom wil ik het bloggen toch graag weer oppakken.

Ik denk niet dat er iedere dag een artikel online komt, maar ik wil graag mijn interesses met jullie delen. Ik heb een hoop nieuwe idee├źn voor artikelen en filmpjes dus ik heb er weer zin in!

Als jullie nog suggesties of tips hebben voor GirlyDelights, dan hoor ik dat natuurlijk ook graag.

Liefs,
Kimberley

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen