donderdag 25 april 2013

NYC Quick Dry Nailpolish - Prospect Park Pink


De lente is nu echt begonnen, dus heb ik steeds meer zin om vrolijke nagellak kleuren te dragen. Soms kies ik dan voor een opvallend kleurtje, maar roze past bij elke gelegenheid. Ik pakte mijn bak met nagellak er eens bij en koos voor NYC Prospect Park Pink (258).



Er zit 9,7ml in het flesje, hier kan je dus behoorlijk lang mee doen. Het kwastje is vrij breed, ik vind dit fijn lakken. De lange dop houdt prettig vast. De lak lijkt in de schaduw oudroze, maar in de zon komt er een zilveren shimmer tevoorschijn.


Ik heb hier 2 laagjes nagellak aangebracht. Eigenlijk dekte hij met 1 laag al bijna volledig. Volgens NYC is dit een 'quick dry nailpolish', dus dat heb ik getest. Ik heb geen topcoat aangebracht en binnen een paar minuten was de lak goed droog. De houdbaarheid is ook erg goed, hij blijft zeker 5 dagen zitten op mijn nagels zonder chips.

Je merkt het al, ik ben erg tevreden over deze nagellak. New York Color is te koop bij Kruidvat en de Quick Dry Nailpolish kost €2,29.

6 opmerkingen: