zaterdag 27 april 2013

Mijn favoriete sieraden

Als ik een dag geen sieraden draag, voel ik me meteen kaal. Ik weet nog dat we voor mijn studie een keer de eerste indruk die je van iemand kreeg moest opschrijven. De docent zei toen dat het hem meteen opviel dat ik veel sieraden droeg. In de eerste plaats vind ik sieraden gewoon mooi en een toevoeging aan je outfit. Daarnaast vind ik het extra leuk als er een verhaal achter zit. Bijvoorbeeld een cadeau, als je het op een speciaal moment gekocht hebt of als het een familiestuk is. Ik vind het dan ook altijd leuk om te kijken wat andere mensen dragen. Vandaag laat ik jullie graag mijn favoriete sieraden zien!




Allereerst mijn horloge. Deze is van Michael Kors, het model MK5428. Deze heb ik nog niet zo heel lang, ik heb hem voor mijn 21e verjaardag gehad van mijn ouders. Ik draag vaak een paar jaar iedere dag hetzelfde horloge, nu was ik wel weer toe aan iets nieuws. Ik vond dit soort schakelhorloges altijd al stoer, maar iets te grof voor mezelf. Deze sprak me meteen aan, omdat ie niet teveel poespas heeft maar wel een stoere uitstraling heeft. Ik ben er echt heel tevreden mee en weet zeker dat ik hier nog lang plezier van ga hebben.


Het volgende sieraad dat ik aan jullie wil laten zien is deze zilveren armband van het merk Pilgrim. Deze heb ik van mijn moeder gekregen, toen we vorig jaar op vakantie waren naar Hamburg. Ik vind het leuk dat ie aan de ene kant schattig is door de hartjes, maar niet op een kinderlijke manier. De grote zirkoniastenen tussendoor vind ik ook een mooie afwisseling. Hij is gemaakt van elastiek (dus niet met een sluiting) maar alsnog vind ik het wel een chique uitstraling hebben.

Deze ring heb ik van mijn vriend gekregen. Hij heeft hem in Praag gekocht en er zit een echte Tsjechische Boheemse edelsteen in. Als het zonlicht er niet op schijnt lijkt hij bijna zwart, maar in de zon kleurt de steen mooi rood. De kleur past misschien niet bij alle kledingstukken maar toch probeer ik hem zo vaak mogelijk te dragen, haha.


Als laatste nog een paar favoriete oorbellen. Ik heb veel verschillende oorbellen (die ik nog eens mooi moet gaan opbergen, ze zitten nu in een doosje gepropt), maar pak toch vaak dezelfde. De twee zilverkleurige paren die je hier ziet pak ik vaak als ik snel moet kiezen, omdat het overal bij past. Deze heb ik al heel lang, volgens mij kwamen ze van de Six. Ik vind de Six sowieso altijd een leuke winkel om te kijken voor oorbellen! De roze hangers komen van de Accessorize. De sieraden van de Accessorize vind ik ook vaak heel mooi, maar wel nog iets prijziger. Deze zag ik in de uitverkoop hangen en dus hoefde ik geen twee keer na te denken om ze mee te nemen! Dit soort hangers probeer ik altijd een beetje met de kleur van m'n kleding te matchen.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen