dinsdag 30 april 2013

FOTD: Koninginnedag


We vieren vandaag de allerlaatste Koninginnedag! Ik heb net de abdicatie ceremonie gekeken en ga zo gezellig de stad in om te feesten. Ik kies niet voor een hele felle look, maar heb wel geprobeerd er een beetje een oranje 'touch' aan te geven. Ik ging voor rustige ogen en een zomerse lipstick.





Op mijn gezicht en als basis heb ik de volgende producten gebruikt:
  • Catrice Allround Concealer
  • Garnier BB Cream Miracle Skin Perfector (Light)
  • Catrice Skinfinish Compact Powder (010 Transparent)
  • Essence I Love Stage Eyeshadow Base
  • Hema Eyebrow Gel (Transparant)
  • Rimmel London Natural Bronzer (021 Sun Light)
  • Essence Maximum Definition Volume Mascara

Voor mijn ogen heb ik deze twee palettes gebruikt:
  • Estee Lauder Pure Color Palette (07 Surreal Skies)
  • Too Faced Natural Eye Palette
Ik heb de highlighter (linksonder) van het Estee Lauder palette onder mijn wenkbrauwbot aangebracht en de lichtbruine kleur (rechtsboven) over mijn bewegende ooglid. Daarna heb ik een lijntje van de kleur Cocoa Puff uit het Natural Eye Palette langs mijn bovenste wimperlijn gezet, als eyeliner. Ik vind het fijn om oogschaduw als eyeliner te gebruiken, omdat ik zo veel keuze heb uit kleuren en het geeft ook een zacht effect.


Voor mijn lippen heb ik dit keer iets meer uitgepakt, voor mijn doen is dit een best fel kleurtje. Ik koos voor de volgende lipstick:
  • Maybelline Color Sensational Lipstick (445 Mango Diamonds)

Op de foto lijkt hij best wel rood, maar in het echt is de kleur meer koraal/oranje. Deze kleur is nu niet meer te koop, maar de Color Sensational lipsticks zijn er nog wel in andere kleuren. Ik vind hem heel fijn, hij voelt hydraterend aan en geeft mijn lippen een mooie glans. Ook zijn velletjes niet extra zichtbaar met deze kleur (wat andere lipsticks wel vaak hebben).


Ik sluit deze blogpost af met een close-up van mijn lippen. Hier kan je goed de shimmer van de lipstick zien. De kleur is in het echt dus iets donkerder/meer oranje.

Daarnaast heb ik ook mijn nagels een oranje kleurtje gegeven, met Catrice I Scream Peach. Ik ben er klaar voor! :)

Ik wens jullie een fijne laatste Koninginnedag!

3 opmerkingen:

  1. Wat een mooie make-up producten! Veel plezier vandaag :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie lippenstift, staat je goed.
    Fijne Koninginnedag!

    BeantwoordenVerwijderen