vrijdag 26 april 2013

FOTD: Bruin & roze

Het werd wel weer eens tijd voor een Face of the day. Hoe kan ik hier beter mee beginnen dan met een look die ik vaak draag? Als ik snel de deur uit moet heb ik niet altijd tijd voor foundation en meerdere kleurtjes oogschaduw, maar anders maak ik graag een look als deze. Niet te opvallend, maar ik voel me toch meteen een stuk 'verzorgder'.


Allereerst een foto van de producten die ik heb gebruikt. Op een rijtje:

  • MAC Prep + Prime Skin Base Visage
  • Rimmel Wake Me Up Foundation (100 Ivory)
  • Catrice Skin Finish Compact Powder (010 Transparent)
  • Rimmel Natural Bronzer (021 Sun Light)
  • Catrice Eye Shadow Base
  • Too Faced Naturel Eye Palette
  • Rimmel Glam Eyes HD Quad Eye Shadow (005 English Rose)
  • Bourjois Liner Effect Mascara
  • Boirjois Effet 3D Lipgloss (51 Rose Chiméric)

De ooglook heb ik gemaakt door de kleur Heaven van het Natural Eye Palette onder mijn wenkbrauw en in de binnenste ooghoek aan te brengen. Daarna heb ik de roze kleur uit het Rimmel palette op de binnenste helft van mijn ooglid aangebracht, de bruine kleur uit de 'middelste streep' van de vlag in de buitenste ooghoek. Ik vind het oogschaduwpalette van Rimmel goed gepigmenteerd en fijne kleuren, alleen niet altijd even praktisch door de vorm van de Engelse vlag. Ik maakte de ooglook af door Sexpresso uit het Natural Eye Palette in mijn arcadeboog te blenden en met een beetje mascara.
Op deze foto zie je de ooglook nog wat beter. De bronzer heb ik op mijn jukbeenderen aangebracht om er iets gebruinder uit te zien. Op de foto valt dat niet zo op (wat op zich fijn is, dat het een natuurlijk effect geeft), maar in het echt zag het er net wat zomerser uit.
En als laatste nog een foto van mijn lippen met de Bourjois lipgloss. Dit is een creamy kleur zonder shimmer. Ik vind hem erg mooi, hij blijft alleen niet heel lang zitten. Maarja, nog een keer bijwerken is ook geen straf!

Zondag komt er een video online over mijn Everyday Make-up, die lijkt op deze look. Hou de site dus in de gaten! :)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen