dinsdag 23 april 2013

Essence Maximum Definition Volume Mascara

Als ik zin heb om nieuwe make-up te kopen, ga ik vaak eerst even langs de Kruidvat. Mijn mascara's begonnen op te raken, dus was het wel eens tijd om een nieuwe uit te zoeken. Ik stond te snuffelen in het Essence en Catrice schap en mijn oog viel op de Maximum Definition Volume mascara. Ik heb deze al eerder gehad en was er toen erg tevreden over. Tijd dus voor een review!


Allereerst het borsteltje. Dit is mijn favoriete soort, met korte plastic 'haartjes'. Hierdoor worden mijn wimpers beter gescheiden en krijg ik geen last van spinnenpoten. Ook vind ik de oranje kleur erg leuk, zo valt de mascara op in mijn laatje en van de feloranje borstel gaan m'n ogen meteen open in de ochtend, haha.

Eerst een foto van mijn ogen zonder mascara, daaronder met de mascara. Ik heb geen wimperkruller gebruikt. Ik ben erg tevreden met het resultaat! Mijn wimpers blijven mooi gescheiden en vallen een stuk meer op. 

De Essence Maximum Definition Volume mascara is te koop bij Kruidvat voor €2,79. Voor dat geld zou ik hem zeker niet laten liggen!

1 opmerking: