dinsdag 15 mei 2012

Zara Blazers

Ik vind blazers echt ideale kledingstukken. Ze maken je outfit meteen wat netter en specialer, terwijl het wel makkelijk te combineren is en je er 's ochtends niet zo diep over hoeft na te denken. Voor blazers kijk ik het liefste bij de Zara. Soms zijn ze wel iets duurder, maar hebben wel een mooie kwaliteit stof en een goed model. 


Omdat het nu weer iets warmer wordt en we een blazer kunnen dragen als het droog is, maar nog net wat te koud voor alleen een t-shirt, leek dit me een mooi moment om mijn favoriete Zara blazers voor jullie op een rijtje te zetten.




Allereerst deze witte met een soort kanten printje (€59,95). Van veraf lijkt het gewoon een simpele witte blazer, maar van dichtbij zie je dat het toch wel een speciale stof is. I like!

Deze mintgroene (€99,95) is een heerlijk kleurtje voor de zomer. Volgens mij is de stof wel iets dikker, maar het lijkt me ook leuk voor 's avonds als het iets is afgekoeld. De knoopjes zijn een leuk detail.

Felroze, heerlijk! Deze blazer (€49,95) is er in meerdere kleuren, namelijk ook in het rood, turquoise en oudroze. Deze is qua model iets simpeler, maar daarom juist leuk en makkelijk te combineren! Ik heb al een felrode blazer, maar anders zou ik deze zeker kopen.
En als laatste deze poederroze met bruine leren stukken op de elleboog (€99,95). Het model is gewoon standaard en hij heeft 1 zwarte knoop, maar door de leren stukken wordt ie toch weer wat specialer. De kleurencombinatie vind ik ook heel mooi. 


Er zijn dus genoeg leuke blazers in de nieuwe collectie van Zara, ik ga zeker eens een kijkje nemen in de winkel! Helaas zijn ze iets te duur om allemaal te kopen, maar de witte met kanten print en de roze met leren elleboog zijn mijn favoriet.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen