zaterdag 12 mei 2012

FOTD: Rumble in the Jungle


Eerder liet ik jullie mijn nieuwe aankoop van Catrice zien, het Rumble in the Jungle palette. Ik vond de kleuren erg mooi maar ook best wel fel, meestal draag ik liever aardetinten. Dus leek het me de moeite waard om er een look mee te maken!


Ik bracht de gouden kleur aan in mijn binnenste ooghoek, met daarnaast paars op het bewegende ooglid. De donkergroene kleur bracht ik aan in mijn arcadeboog, en met de lichtgroene kleur zette ik een lijntje bij de onderste wimperrand. Ik vind het best een mooi restultaat, veel kleuren maar wel draagbaar!

En nog een full-face foto met flits:

Gebruikte producten:
-->

Gezicht:
MAC Prep+Prime Skin Base Visage
Bourjois healthy mix foundation in 53 Light Beige
Catrice allround concealer
Bourjois blush in 33 Lilas D'Or
Catrice skin finish powder in 010 transparent
Wenkbrauwgel HEMA

Ogen:
Catrice oogschaduwbasis
Rumble in the Jungle palette
Too Faced Natural eye palette - Heaven (op het wenkbrauwbot)
Essence maximum definition mascara

Lippen:
Labello hydro care

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen