zondag 13 mei 2012

Libelle Zomerweek

De Libelle Zomerweek heeft misschien een beetje een tuttig imago. Toen mijn moeder voorstelde om er heen te gaan, wist ik niet zo goed wat ik ervan moest verwachten. We zijn ook wel eens naar de huishoudbeurs geweest, daar is het een beetje mee te vergelijken. Maar ik was blij verrast!



Het werd georganiseerd op het Almeerder strand, wat goed te bereiken was met de trein. Er waren meer dan 200 stands opgesteld in witte tentjes, het zag er heel gezellig uit. Het aanbod was heel gevarieerd. Er waren allerlei soorten cosmetica, kleding, decoratie en eten/drinken. Zo was er bijvoorbeeld een grote stand van Conimex en Douwe Egberts, maar ook Sally Hansen en van Rimmel.

Naast de stands waar je kon shoppen, was er ook een podium waar optredens waren. Toen wij er waren trad Shary-An van X-factor op, later op de middag kwam Angela Groothuizen. Wij kwamen vooral voor de standjes, maar zeker toen het even ging regenen was het leuk om even te schuilen met wat muziek. Daarnaast werden er ook workshops georganiseerd, bijvoorbeeld in mediteren en een mini-makeover. Er was dus genoeg te doen!
Bij het vertrek kregen we een goodiebag, met onder andere een Margriet, Libelle, mini tandpasta, 2 blikjes alcoholvrij bier en wat kortingsfolders. Ook hebben we natuurlijk zelf wat dingen gekocht, die kun je hieronder zien.
Bij Conimex kochten we een nasimix, kroepoek en sat├ęsaus voor 2 euro. Bij de Douwe Egberts/Senseo stand kochten we twee nieuwe smaken, Cappuccino Caramel en Cappuccino Choco. We kregen er ook een Blond koffiemok bij en het kostte samen maar 5 euro! 

Bij Yves Rocher kocht ik twee gezichtsmaskers, met druiven en granaatappel. Het zijn kleine verpakkingen, maar dat vind ik juist wel fijn om ze uit te proberen. Ook zag ik dit schattige mini-nagellakje, die kon ik niet laten liggen. Ik denk dat er nog wel een review online komt van deze spullen! Voor deze drie dingen samen betaalde ik 10 euro.

Kortom, het was een hele leuke dag. We hebben een hoop leuke dingen gezien en het was heel gezellig, gelukkig scheen de zon! Ik kan het zeker aanraden om er volgend jaar naar toe te gaan. 




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen