maandag 14 mei 2012

Herbal Essences - Hello Hydration


Fijne haarverzorging voor een klein prijsje, daar zijn we allemaal natuurlijk naar op zoek. Bij Herbal Essences weten ze dat, want ik vind dat ze hele goede producten hebben! Ik vind het vooral een leuk merk sinds het een tijd geleden een restyling heeft gehad, de verpakkingen zien er fris en vrolijk uit. Ik heb al meerdere lijnen geprobeerd, maar vandaag wil ik jullie de Hello Hydration lijn laten zien.



De shampoo en conditioner beloven het volgende: "Zeg 'hello' tegen een diepe doordrenktheid van dorstlessende hydratatie met mijn rijke formule met orchidee en kokosnoot extracten. Dompel jezelf onder en voed je haar met zo veel vocht als het nodig heeft. Raak doorweekt, doorvoed en breng je glans weer tot leven!"

Dat klinkt goed! De geur bestaat dus uit hawaiiaanse kokosnoot en orchidee extracten. Ik vind het heel lekker, ik herken er inderdaad bloemen en kokos in. Als je onder de douche staat ruik je het wel, maar het is niet te overdreven. Als ik na het douchen m'n haar in een knotje doe en het later weer losmaak komt de geur ineens weer tevoorschijn.

Hier zie je de shampoo (links) en conditioner (rechts) op mijn hand. Zoals je ziet is de conditioner iets dikker, allebei hebben ze een goede structuur die makkelijk over het haar verdeeld. Ik vind het ook wel leuk een leuke extra dat ze blauw zijn, maar dit is verder natuurlijk niet zo belangrijk. 

Mijn haar is vaak pluizig en statisch, dus dit leek me een ideale combinatie. En het werkt! Vooral de pluis is minder, waarbij mijn haar meer glanst. Statisch is het nog steeds wel af en toe. Herbal Essences is natuurlijk ook geen duur kappersmerk, dus dan verwacht ik er ook geen wonderen van. Zeker voor dit geld, vind ik het echt een prima verzorging.

Herbal Essences is te koop bij de supermarkt en drogist. De shampoo kost €2,54 en de conditioner €2,69.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen