vrijdag 18 mei 2012

Essence Limited Edition: A New League

Ik kreeg vandaag een mailtje in mijn inbox van Essence, dat de nieuwe limited edition lijn binnenkort in de schappen ligt. Deze heet 'A New League' en is geïnspireerd op sport. Het EK-voetbal en de Olympische Spelen komen er natuurlijk weer aan, dus ik denk dat Essence goed inspeelt op het moment. Ik ben zelf niet zo sportief ingesteld (de keren dat ik dit jaar heb gesport zijn op één hand te tellen) maar een limited edition-lijn is natuurlijk altijd leuk. Dus laten we eens kijken welke producten er zijn.


Allereerst bevat de lijn 4 kleuren nagellak. Ik vind de lakjes van Essence altijd erg fijn, ze brengen makkelijk aan en blijven redelijk lang zitten. Ze zijn verkrijgbaar in de kleuren 01 - My retro jacket's red, 02 - Too blue to be true, 03 - Oh de prep en 04 -Tommy's favorite green. Ik snap niet helemaal waar Tommy ineens vandaan komt, maar de andere namen vind ik echt geweldig! Ik ben benieuwd naar de finish van de lakjes.
Er zijn twee waterproof eyeliners, namelijk 01 - Came-Saw and Conquered en 02 - Oh de prep. Geen speciale kleuren, maar een goede eyeliner komt natuurlijk altijd van pas. Ik hoop dat ze niet snel uitdrogen.
Een ander product voor de ogen zijn de soft touch eyeshadows. Deze geven een mooie glans en kan je als basis gebruiken, zodat je oogschaduw intenser wordt. Er zijn drie kleuren: 01 - My caddy in the wind, 02 - Happy Preppy en 03 - Oh de prep. Hmm, de naam Oh de prep komt wel vaak terug...
Om je preppy sport-look compleet te maken moet je natuurlijk ook iets leuks voor je lippen hebben. Dat is deze liptint, in de kleur 01 - My retro jacket's red. Ik denk dat deze goed matcht bij de rode nagellak. Het is een lipstain, dus de kleur trekt in je lippen. Handig voor tijdens het sporten, dan gaat je haar er tenminste niet aan vast plakken!
Dan mijn favoriet, de multi colour bronzing powder. Wat een leuk motiefje! En hij heet 01 - Go classy, go retro. Deze ga ik zeker proberen te bemachtigen.
Ook aan de accessoires is gedacht, met dit handige inklap borsteltje. Er zit een klein spiegeltje in en je kan hem zo in je tas gooien. Altijd fijn voor onderweg.
Tot slot is er ook nog een zakje met haarelastiekjes, deze lijken me niet zo fijn. Ik gebruik liever grotere elastiekjes, want met deze ben ik bang dat mijn haar alleen maar in de klit gaat en ik ze eruit moet knippen.

De prijzen op een rijtje:
Nagellak - €1,79
Eyeliner pen - €2,29
Soft touch eyeshadow - €2,29
Lip tint - €1,99
Inklap borsteltje - €1,29
Haarelastiekjes - €1,99

De prijzen zijn dus weer lekker laag, zoals we van Essence gewend zijn. Als het goed is ligt 'A New League' binnenkort in de schappen van het Kruidvat en de Trekpleister.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen