donderdag 17 mei 2012

ABC-tag

-->
Ik zag deze tag op meerdere blogs voorbij komen, al een tijd geleden, en het leek me leuk om hem ook in te vullen. Ik blog natuurlijk nog niet zo lang, maar het leek me wel meteen een goed begin om wat meer van mezelf te laten zien! Ik vind het zelf ook altijd leuk om persoonlijke dingen van anderen te lezen, dus hopelijk vinden jullie het interessant.



Age: 20, ik ben jarig op 14 september.

Best friend: Romy, vanaf de eerste dag op de middelbare school (alweer bijna 10 jaar geleden) zijn we beste maatjes!
Chore you hate: De wasmachine leeghalen. Als ik een dagje vrij ben zet m’n moeder hem wel eens ’s ochtends aan zodat ik alsnog rond half 9 m’n bed uit moet om het piepje uit te zetten, niet zo fijn.
Dreamhouse: Een mooie villa aan het strand, met een grote tuin en een hele grote badkamer. Maar een appartement in het centrum van Amsterdam lijkt me ook wel wat.

Essential start of your day: Een bruine boterham met hagelslag!
Favorite color: Paars, zoals je misschien al in m’n filmpjes hebt gezien heb ik paars behang op m’n kamer en ik vind het een mooie, warme kleur. Lila is schattig en zomers, donkerpaars weer meer stoer en vampy.
Gold or silver: Zilver. Ik draag het liefst zilveren sieraden, al koop ik wel steeds vaker (nep)gouden oorbellen. Beetje afwisseling is het leukst!
Height: 1.75m, best lang dus! Ik kan echt voor geen meter op hoge hakken lopen (lees: strompelen), dus gelukkig heb ik al wat lengte van mezelf.
Instruments I play: Nu helaas niks meer, vroeger heb ik een paar jaar keyboard gespeeld. Ik ben er toen mee gestopt omdat ik geen zin meer had om iedere dag te oefenen, maar vind het nu best wel zonde. Het noten lezen ben ik verleerd, maar ik zou het wel heel leuk vinden om piano of gitaar te kunnen spelen.
Job Title (most recent): Psychologie student, Bachelor of Science (nouja, over een paar weken dan, als ik m’n laatste definitieve cijfer binnen heb!)
Kids: Nu nog niet, maar het lijkt me geweldig om over een jaar of 10 een jongen en een meisje te hebben.
Life is incomplete without: Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd! :D
Music that you always listen to: Er staan meer dan 400 liedjes op m’n iPod, maar ik heb eigenlijk bijna nooit zin om nieuwe erop te zetten en oude eraf te halen. Dus als ik leuke (nieuwe) muziek wil horen zet ik de radio aan, meestal op SlamFM of Q-music.
Nickname: Kim, Pim, Berley.
Overnight hospital stays: Volgens mij heb ik na m’n geboorte geen nacht meer in het ziekenhuis gelegen. Even afkloppen dan maar!
Phobias or fears: Niks serieus, als ik de deur uit ga moet ik wel altijd drie keer mijn tas checken of alles er wel in zit.
Quote from a movie: Ik ken wel een paar quotes uit m’n hoofd van How I met Your Mother, heerlijke serie: ‘If I don’t shave, I must behave’, ‘It’s gonna be.. Wait for it… Legendary!’ en ‘When I'm sad, I stop being sad and be awesome instead.’
Reason to smile: Soms kan ik al genieten van kleine dingen zoals door de stad lopen met de zon op m’n gezicht, maar het fijnste is het om uren te kletsen en lachen om niks met vriendinnen.
Siblings: Kan ik kort over zijn, 0.
Time you wake up: Ik ben een echt ochtendmens, ook al zet ik geen wekker dan ben ik alsnog vaak om 8.00 uur wakker, ongeacht hoe laat ik ben gaan slapen. Om 22.00 uur begin ik dan wel alweer te gapen, da’s dan weer iets minder handig.
Underwear: Zwart is het meest chic, maar af en toe is een kleurtje ook wel leuk. Als het maar geen katoen en wit is.
Very important date this year: Mijn verjaardag natuurlijk, dan ben ik officieel volwassen!
Worst habit: Piekeren, ik kan soms achteraf nog uren nadenken hoe ik iets beter had kunnen aanpakken of wat ik tegen iemand had moeten zeggen. Ook ben ik ontzettend goed in uitstelgedrag tot het laatste moment.
X-ray’s you’ve had done: Bij de orthodontist zijn er foto’s gemaakt van m’n kaak, weet niet of dat telt?
Yummy food you make: Ik kan niet zo goed koken, dat laat ik liever aan iemand anders over of ik haal iets wat alleen in de oven/magnetron moet. Maar die simpele Knorr Wereldgerechten lukken nog wel aardig!
Zoo animal: Giraffes vind ik altijd wel grappige beesten, en stokstaartjes.

3 opmerkingen: