zondag 11 maart 2012

Shoppen bij de H&M met korting

Tot en met 18 maart krijg je 25% korting op een item naar keuze in de H&M online shop! Dit vond ik een goede reden om te kijken naar de nieuwe jurkjes.

Ik heb een selectie gemaakt van de vier die ik het leukste vind:
1. Wit kant - €24,95: Ik hou van kant! Deze witte is mooi vrouwelijk voor de lente.
2. Zwart chic - €19,95: Een net jurkje, altijd goed. Maar daar zou ik dan wel weer bijvoorbeeld een rode blazer bij dragen. Hij is er ook in blauw en beige.
3. Met een roze rok - €19,95: Dit soort jurkjes zie ik heel veel in de winkels, het lijkt net een top met een rok er aan vast. Deze lijkt me erg mooi.
4. Blauw & wit gestreept - €9,95: Lekker zomers! Maar lijkt me voor nu ook al leuk met een wit vestje/blazer er overheen.

Deze jurkjes, en natuurlijk andere leuke nieuwe items, kan je dus nu bestellen met 25% korting! De kortingscode is 9668, geldig op 1 item naar keuze en de actie loopt tot en met 18 maart.

Veel shop-plezier!


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen