woensdag 14 maart 2012

Givenchy Very Irresistible L'intense

De geur Very Irresistible bestaat sinds 2009 en ik vind het een heerlijke geur. Het origineel is zoet en bloemig, geschikt voor iedere dag. De noten van de eau de toilette zijn onder andere rozen en steranijs. Dit is zeker één van mijn favorieten!

Op het vliegveld in Hamburg kwam ik een nieuwe versie tegen, de eau de parfum L'Intense. Omdat ik fan ben van het origineel moest ik deze natuurlijk even proberen. En ik was meteen verkocht! De geur lijkt erg op het origineel, maar is iets 'zwaarder'. Nog steeds fris en zoet dus, maar meer geschikt voor 's avonds. Ook blijft hij wat langer hangen omdat het een eau de parfum is. Ik vind de flacon trouwens ook erg mooi, met de opdruk van een roos ziet het er erg chic uit.

Volgens de site van Givenchy: "Givenchy introduces a fragrance for the woman who is strong and confident yet ultimately feminine." Nou, daar willen we ons allemaal wel in herkennen toch? Een stoere en vrouwelijke geur!

Het is natuurlijk lastig om een geur met woorden te omschrijven, daarom heb ik de geurnoten opgezocht zodat jullie er toch een beeld bij kunnen vormen en dit kunnen vergelijken met andere geuren die je al hebt:
Topnoot: Paarse pruim
Hartnoot: Turkse roos
Basisnoot: Witte muskus en patchoeli
 Ik draag de geur heel vaak sinds ik hem in huis heb, ben er erg blij mee! Dus als je bij de parfumerie bent zou ik je zeker aanraden deze eens te gaan ruiken. De adviesprijzen zijn €58,50 voor 30 ml en €83,50 voor 50 ml, dus het loont om de aanbiedingen in de gaten te houden!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen