maandag 19 maart 2012

Estee Lauder Pure Color Lipsticks

Zoals jullie al konden zien in mijn shoplog, heb ik op Schiphol een setje van drie Pure Color Lipsticks gekocht. Ik gebruik graag budget lipsticks (bijvoorbeeld van Catrice), maar soms kan ik er ook erg van genieten om producten van een high-end merk te gebruiken. En dit was mijn kans, want achter de douane kon ik ze met korting kopen! Eigenlijk was het 2+1 gratis.


De lipsticks hebben een mooie gouden verpakking, dit vind ik echt luxe uitstralen. Aan de onderkant zie je de kleur, deze komt best goed overeen met de werkelijke kleur. De gouden verpakking valt sowieso op in je stash, maar dit is zeker handig als je meerdere kleuren hebt.

Ik heb de kleuren: 26 Nectarine, 59 Bitten Fig en 52 Pink Ambition. Nectarine en Bitten Fig hebben de finish Lasting Shimmer en Pink Ambition Lasting Creme. En lasting zijn ze zeker! Het kostte me aardig wat moeite om de swatches van mijn arm te halen.

Hierboven zie je de swatches zonder flits (met flits lukte helaas niet, het raakte overbelicht). Van links naar rechts zie je weer Nectarine, Bitten Fig en Pink Ambition. Het pigment is erg goed! Maar voor die prijs mag je natuurlijk ook wel wat verwachten.

Dan het belangrijkste: Swatches op mijn mond!
Zonder lipstick
26 Nectarine
59 Bitten Fig
52 Pink Ambition
Pink Ambition is absoluut mijn favoriet. Deze is niet zo opvallend, maar geeft toch een mooi zacht effect. Nectarine vind ik ook mooi, voor een avondje uit. Bitten Fig is mij iets te donker, maar gelukkig kon ik daar mijn moeder blij mee maken!

Pink Ambition brengt makkelijk aan, maar de twee donkerdere kleuren zijn iets lastiger om netjes mee te werken. Dat gaat het beste met een lippenseeltje (maar die heb ik niet, haha). Ze blijven erg lang zitten, een groot pluspunt! Wat ik wel een nadeel vind is de geur, dat is echt zo'n typisch ouderwetse lipstick-geur. Daar hou ik niet zo van, maar gelukkig ruik je die alleen even met aanbrengen.

Ik vind het leuk dat ik ze zo eens kon uitproberen en ben nieuwsgierig geworden naar de andere kleuren. De advies verkoopprijs is €25,00 en de Pure Color Lipsticks zijn te koop bij de parfumerieĆ«n en de Bijenkorf.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen