zaterdag 10 maart 2012

Essence Marble Mania Lipgloss: Coral Whirl

Ik ben deze week weer even langs de Kruidvat geweest en heb een aantal nieuwe producten van Essence en Catrice gekocht. Bij het Essence schap viel mijn oog meteen op deze speciale lipgloss, de Marble Mania. Deze ziet er erg bijzonder uit, door de verschillende kleuren. De verpakking bevat 8ml en kost €1,99. Er zijn 5 verschillende kleuren, ik ging voor 05 Coral Whirl.

Zoals je kunt zien heeft de lipgloss een standaard applicator. Deze pakt genoeg gloss op en verdeelt deze makkelijk over je lippen. Het formaat is standaard (niet extra groot zoals je tegenwoordig ook wel eens ziet) maar dat vind ik wel fijn, dit houdt het lekker handzaam.


Hierboven zie je een swatch zonder flits (links) en met flits (rechts). Er komt best wel veel kleur vanaf, dat belooft veel goeds! En met de flits zijn de mooie glittertjes goed te zien.

En een swatch op mijn lippen. Ik moest best een aantal keer met de gloss over mijn lippen gaan om de kleur goed te kunnen zien, maar uiteindelijk geeft de gloss best een mooie dekking. De houdbaarheid is ook redelijk goed. De gloss plakt niet heel erg en dat vind ik een fijn gevoel.

Al met al is dit dus een aanrader! Het effect is niet mindblowing, maar voor €1,99 is het zeker een goede gloss. En de verpakking ziet er natuurlijk extra speciaal uit. Misschien ga ik de andere kleuren ook nog wel uitproberen!


4 opmerkingen: