dinsdag 20 maart 2012

Catrice Quattro: Rumble in the Jungle

Sinds de vernieuwing van het Catrice assortiment dit voorjaar zijn er twee nieuwe quattro's. 050 Twinkle in the Eye (met lichtblauw en bruintinten) en 060 Rumble in the Jungle. Ik gebruik heel vaak bruintinten, dus vond het wel eens leuk om dit keer voor een andere kleurcombinatie te gaan! Het palette is niet helemaal nieuw, maar verscheen ook al in juli 2011 in de Papagena collectie. Toen was hij echter limited edition, nu zit hij in het vaste assortiment!


Sowieso vind ik de oogschaduws van Catrice erg fijn. De verpakking van de mono's, duo's en quattro's ziet er erg mooi uit, lekker overzichtelijk door het doorzichtige en chic omdat het zo strak is. Ik vind de kleurencombinatie heel leuk, ik krijg er echt een jungle-gevoel bij. De paarse kleur is mat, de rest bevat shimmer.
En dan de swatches! Ik heb ze gewoon droog aangebracht, zonder oogschaduwbasis. Ik vind de pigmentatie echt prima. Ik had een beetje mijn twijfels of de gouden kleur wel genoeg pigment zou hebben, omdat die zo licht is, maar er komt echt veel kleur vanaf. Ook de andere kleuren zijn goed te zien op mijn huid.

Catrice heeft mij weer eens heel blij gemaakt met dit palette! En hij kost slechts €4,49, echt een koopje. Ik ben in ieder geval nog lang niet klaar met het verzamelen van Catrice oogschaduws, gotta get them all!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen